sobota, 8 grudnia 2012

Carpe diem

 DŁUGO nie pisałam ..nic nowego się nie wydarza na okrągło to samo .. Eh .. a tak ogółem to może sklece pare zdań .. patrząc na świat dookoła i na historie jakie słyszę . 

PYTASZ czy życie ma sens .. ja potulnie przytakuje , bo mam nadzieje że ja będę dla ciebie tym sensem .

WYDAWAŁO jej się że to jest to . 
WSZYSTKO było tak nieskazitelnie piękne .
ONA się starała
ON zaś co chwila ją olewał 
NAIWNA i pełna miłości do niego wybaczała mu wszystko 
BEZCZELNY i bez serca odrzucił jej miłość nie zwracając uwagi na to co ona dla niego robiła . 

WIELE dzieje się dookoła nas .. stań czasem przypatrz się , usiądź na ławce na której większość osób nie ma czasu usiąść .. zobacz smutek jaki ogarnia te nieszczęśliwe pędzące ku własnej zagładzie istoty.

DOBRZE że mam was.
CIEBIE której zawsze moge wszystko powiedzieć .
KŁÓTNIE odsyłam w niepamięć. 
PRZYJAŹŃ jest niezniszczalna <3


1 komentarz: