sobota, 22 grudnia 2012

Cuś takiego nijakiego :D

 PYTASZ się czy coś ma sens.
Pomyśl ty masz szanse zawalczyć o miłość życie rodzinę,ciesz się tym i każdą chwilą , niektórzy nie mieli takiego szczęścia i już nie mają szansy o cokolwiek zawalczyć.

MIŁOŚĆ nie ma jej , jest źle .. jest też nie dobrze.
A cały problem w tym że nie ma odpowiedniej osoby , boimy się zrobić krok do uczuć i walczyć o kogoś kogo kochamy . 

CZY mogę czuć to co TY a TY to co ja.
Zobacz co czuję i z czym żyję jaki to ból , błagam weź to na chwilę a mi daj wziąć oddech od spraw których mam już dość.Czujesz ten ból , kłucie serca tak mam do codziennie .. to miłość zraniona miłość która gnieździ się we mnie zabierz ją sobie oddam ci ją za darmo nie chce mieć z nią do czynienia ... tak ją nienawidzę a zarazem nadal kocham.

 BO TO WSZYSTKO WINA TUSKA :D 

JAK śmianie i odpały na lekcji to tylko z Edkiem <3 :D 
-z czego się śmiejesz 
- nie wiem tłusty zeszyt .. brecht xD 
.
.
.
Czemu to dziecko siedzi samo na dachu .. bo Papa xD 
Uwielbiam wasze zryte czachy :D 

1 komentarz: