sobota, 24 sierpnia 2013

Nowa Ja :)

Hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj komukolwiek kto tu jeszcze zagląda .. matko aż mi serce szybciej zaczęło bić jak tu wlazłam lol xD kuźwa przez tyle czasu próbowałam się tu dostać .. tyle się zmieniło od tamtego czasu ostatni raz tu byłam chyba po sylwestrze .. jak dobrze pamietam .. :P 

Ale jest lepiej tyle powiem :)
Dużo spraw się zmieniło .. myślenie trochę też .. jak czytam to wszystko co pisałam czasami nie mogę się powstrzymać od śmiechu .. a i też przychodzą wspomnienia do których nie chce się wracać ;)
Tak czy siak teraz głównie buszuje na flogu moja nji miłość internetowa tak zdjecia to to co kocham ! 


 To takie pare dupereli z ostatniej sesji ;)
reszta powoli ujawniać się będzie na flogu i ii i i u olki
--------------------->zdeterminowane.blogspot.com<----------------------


2 komentarze:

  1. zdjęcia piękne :D ja też miałam dłuższą przerwę w pisaniu na blogu, też wracam :D to co ja pisałam... no cóż, niektórzy nie powinni czytać XD

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja mam ten sam problem .. ale stwierdziłam że nie będę tego usuwać .. jesli ktoś chce niech czyta .. ;)
    chcieli mnie do psychiatry wysłać ale to nic ;P
    Dzięki za obserwacje i komenty ;)

    OdpowiedzUsuń