poniedziałek, 17 lutego 2014

Noworoczne rozterki

No tak .. Posta w 2014 roku jeszcze nie było więc witam .. to nic że już luty ..
Dużo się nie zmieniło .. chociaż przez momencik było wspaniale .. 
Ale nie to chyba jednak nie dla mnie .. mnóstwo problemów kłótni śmierci .. smutku .. "piękny" nowy rok.
Nic z chęci napisania tutaj .." jest super nigdy tak dobrze nie było ".. chęci mogą być ale nic z tego nie wynika .
Z resztą u mnie występuje całkowity brak chęci do nauki do ćwiczenia .. do czegokolwiek ..
Siedzę przed tym laptopem .. przeglądam kolejne strony na których nic nie ma .. bo co może być w tym internecie .. stosy bzdur .. kłamstw i "śmiesznych" rzeczy .. tylko dla gimnazjum chyba ..
W głośnikach słyszę typowe zakłócenie gdy ma przyjść sms .. patrze na telefon i patrzeć .. aż w pewnym momencie podnosząc głowe do ekranu mówię do siebie .. "Klaudia nie bądź głupia każdy ma cię w dupie"
A ci którzy nie mają są olewani przeze mnie .. co ja robie ..
Matka mówi mi że nie mam żadnych problemów i nie wiem co to w ogóle są problemy.. cóż każdy wiek ma inny problem w życiu ona ma ogarnięcie życia rachunki i martwienie się o rodzinę .. a ja mam rozterki miłosne smutek brak wsparcia niechęć do wszystkiego zastanawianie się co w ogóle mnie jeszcze trzyma na tym świecie .
Wiele razy myślałam o śmierci .. tak .. i pomimo że nie mam odwagi .. same myśli przerażają .. Same rany zadane samej sobie ..
Nie chce istnieć .. a za razem nie chce zostawiać wszystkich i chce wiedzieć co będzie .. chce wiedzieć czy moje marzenia o psychologi wyjdą czy uda mi się kupić aparat spełnić moje najskrytsze najpiękniejsze marzenia !

Chcę żyć.. ale żeby żyć trzeba mieć dla kogo .. A czy ja mam .. Czasami wydaje mi się że nie.

Emi.

2 komentarze: