poniedziałek, 31 marca 2014

Eksplozja myśli.

Nie wiem czego chce .. ratunku. !!
Co to jest miłość ? .. czy w ogóle takie coś istnieje .?
Albo czy ja potrafię dostrzec to uczucie i w nie całkowicie popaść i się oddać .. chyba nie .
Nie wiem co pisać ,nie wiem co mówić , boję się cokolwiek powiedzieć bo mojej myśli są groźne dla otoczenia , a czasami po porostu nie umiem ich sczepić w spójną całość .
Nie lubię się bawić czyimiś uczuciami, ale to przychodzi samo .. może powinnam być sama ?
Chciałby mnie ktoś może uratować ?
Zabijam uczucie ..
Przygarniam lęki .
Czuje potrzebę swobody , tak jak w tym filmie "Charlie" stanąć na tyle auta w tunelu i poczuć nieskończoność .
Ranie wszystkich .. kim ja kurwa jestem ? kim .. nie mogę już tak nie wytrzymam .. dziś jest okropnie wczoraj też a za pare godzin i tak będę musiała udawać w szkole że jestem szczęśliwa i wszystko mi się układa ! .. przez to udawanie szczęście na chwile wkroczy w moje życie .. a jak przyjdę do domu stanę sie znów ponurym zombiakiem .
Muszę sobie znaleźć zajęcie żeby się wyżyć .. może zacznę biegać albo będę jechać rowerem w chuk nie wiadomo gdzie i wracać tak żey tylko iść spać .
Nie wiem co robić , za dużo spraw na głowie napiera a ja umieram .
Em.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz