poniedziałek, 24 marca 2014

Myśl ulotna.

Dzisiejszy dzień był całkiem miły i sympatyczny .. w porównaniu do wczorajszego wspaniałego .. a w gruncie mamy już prawie 1 w nocy to przed wczorajszy dzień był wspaniały <3
Ale co ciekawego wróciły moje myśli tak te stare dane myśli .. których już chwilę nie było ..
To bardzo nie miłe gdy idę spokojnie drogą a na drzewie widzę siebie.. to wręcz niepokojąco chore umysłowo .
Staram się jakoś to sobie ogarnąć i chować te myśli w kąt mózgu ale nie mogę .. wracają,już sama nie wiem co mam zrobić , nie umiem poradzić sobie z życiem,tak właśnie z życiem z wyzwaniami jakie mi daje i nie umiem podejmować decyzji ,nie chce podejmować decyzji chce żeby było normalnie i żeby każdy był szczęśliwy ..a nie przez to że ja podejmę taką a nie inną decyzję .
Już nic nie wiem strasznie się zgubiłam ..
I w tym miejscu powinnam pozdrowić wszystkie starsze osoby które to czytają i mają mnie za wariatkę , tak jestem nią dziś wracając do domu zastanawiałam się nad wizytą u psychologa , lubię sobie pogadać więc czemu by nie .. tylko brak czasu mnie ogranicza .
A co do psychologa większość osób uważa że jest to ktoś straszny i że chodzi się tam tylko jak się jest chorym umysłowo .. stek bzdur , psycholog to osoba z którą można pogadać o wszystkim i o niczym , mi pani psycholog nawet pomagała nauczyć się uczyć z historii ;D
Bardzo miła kobieta tak na marginesie :) Lubiłam sobie co czwartek poczłapać do niej i pogadać godzinę od tak .. najbardziej śmieszył mnie jeden test psychologiczny gdzie siedząc na sofie miałam poczuć się tak jak ona .. całkowicie nie wiedziałam czasem co powiedzieć .. ;p
Też jest taki fakt że wcale lepiej się nie czułam przez te wizyty,czasem mnie śmieszyły jak to mnie , mam rożne podejście do ludzi i świata ale staram się szanować każdego chyba że jest nie miły dla mnie :)
No ale jeśli ktoś by się kiedyś wahał w tym czy iść do psychologa czy może jednak nie bo ludzie uznają cię za psychopatę .. bez obaw śmiało idź może tobie właśnie to coś pomoże,da jakieś wsparcie.
---------------------------------
01:01 Hmm tak myślę tylko o jednej osobie. :C
Już sama nie wiem czy sens jest wdrążać się w cokolwiek .. i krzywdzić wszystkich swoim humorem i uczuciami ulotnymi jak liście jesienną porą.
Emily.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz