poniedziałek, 31 marca 2014

Wyobraźnia.


Taka ja .
jeszcze nie miałam grzywki prostej .. :C
dzisiejszy dzień mnie przeraża , jest strasznie dziwny ,pełen myśli , złych myśli.
Znalazło się też miejsce dla łez , przywoływanie wspomnień .. uzmysłowienie sobie stanu teraźniejszego całkowita niemoc jest dobrze a ja w mojej chorej naturze i tak wyobrażam sobie że jest źle i muszę się zabić .
Czasem na prawde zastanawiam się czy to nie jest dobre wyjście .. jak uważacie ?
Tak zostawiłabym wszystkich sprawiłabym im ból ale na chwilę miesiąc , dwa by zapomnieli i żyli dalej jakby nigdy nic .
Czy życie jest snem .. ? Czy my w ogóle żyjemy a jeżeli tam u góry ktoś nami steruje tak jak w simsach hmm ? To jest strasznie zastanawiające .. czy on chciał żebym miała takie myśli czy wytyczył mi taki los czy dał wolną rękę i powiedział rób co chcesz dałem ci życie a ty je wykorzystaj na swój sposób idealnie lub nie .
Co mam zrobić Boże byś pozwolił mi żyć w spokoju i radości z życia które mi dałeś .?
Czy ty tam jesteś ..? Tyle razy do ciebie krzyczę mówię , czemu mnie nie słuchasz , nie jestem idealna i bez skazy ale mógłbyś zwrócić uwagę na moje wołanie , krzyk bólu i śmierci . :C
Emily.

2 komentarze:

  1. a jak ci powiem ze Bóg stworzył cie silna i wierzy w cb tylko ty zgubiłaś drogę ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli masz marzenie, musisz je chronić. Ludzie nie potrafią sami czegoś zrobić, więc mówią, że Ty tez nie możesz. Jeśli czegoś chcesz, to zdobądź to ..

    OdpowiedzUsuń