poniedziałek, 23 czerwca 2014

Nadzieja .

Patrzcie moja biedronka .
Ona też miała nadzieje na to że jej życie sie odmieni i gdzieś doleci .. wylądowała na drabince ..
A my , my mamy nadzieje na to że poleci wreszcie do niego po kawałek chleba ..
żenada .
Siedzę z nadzieją że jest dopiero północ a jednak jest niezłomna 1:13 ..
Mam nadzieję że mało osób wie o tym blogu .. ale nadzieja jest matką głupich co chwilę dowiaduję się że ktoś przeczytał poprzedni wpis ..
Czy się tym przejmuję nie ..
Bo już byłam pełna nadziei że nauczyciele wyślą mnie przez ten blog do psychiatry :)
Ale nie !
Pff ja tam lubię gadać z takimi ciekawymi lekarzami w gruncie człowiek jak człowiek tylko każdy uważa że to hańba pójść do psychologa czy psychiatry .. takie życie , każdy jest czasem słaby i potrzebuje pomocy :)
Jestem głupia tak po za tym .. oglądnęłam właśnie "Ps.Kocham cię" tak Klaudia oglądaj romansidła a potem żyj ze swoją głupotą .. zawsze po takich filmach czuję się jak flak .. taki balon z którego spuścili powietrze ... nie pytajcie czemu bo nie wiem ..
miałam pisać jeszcze tyle rzeczy a wypadły mi z głowy , może to i lepiej .. mniej błaznowania i użalania sie .. to jest niezdrowe , potem każdy patrzy sie na ciebie z byka .. a ty idziesz i rozmawiasz ze sobą .. "-kurcze ale się patrzy wiesz Klaudia oni chyba coś mają do ciebie
-nie nie możliwe przecież nic nikomu nie zrobiłam ..
-ale zachowujesz się podejrzanie i jak jakaś chora umysłowo ..
-trudno moja/nasza sprawa ..
To też jest dziwne czuję się jakbym miała dwie osobowości w sobie .. Jedna Klaudia od małego znienawidzona przez pół społeczeństwa ciche zaryczane dziecko ( przez to że nie miałam przyjaciół i takie inne ) dziwactwo.. teraz miałabym na to wyrąbane .. Klaudia taka mała lebioda bez żadnych zdolności zamknięta w sobie i nic nie chcąca od życia ..
Ale jest też Emi .. to jest akurat dusza buntownika , zaczęła wyłaniać się w gimnazjum gdzie jeszcze nawet nie wiedziałam że coś takiego się rodzi .. teraz już ją znam .. moje złe buntownicze i artystyczne wcielenie ... bez niego byłabym nijaką Klaudią , a tak jestem rozszalałą mało nie  przejmującą się Klaudią z tą cząstką Em ..
Oj Boże pozdrawiam wszystkich którzy to przeczytają ..
Sama będę się z siebie śmiać to czytając .. ale rzeczywiście czasem tak się czuję :)
Odczuwam niepohamowaną chęć robienia zdjęć !
Em.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz