wtorek, 30 grudnia 2014

myśl.

Jest 23:38
Za chwile dobije północ i kolejny dzień zaskoczy mnie piękna niespodzianką jaka jest Myszard :D
Koniec roku .. kiedy to z leciało , zastanawia się pewnie większość osób .. tak ja też nie wiem kiedy .. jutro do Przemyśla na sylwestra potem don i kilka dni i i co ?? I znów od 8 do 18 w szkole .. ciągła monotonia .. wszyscy tak bardzo załamani nowa matura a ja pogrążona gdzieś w swoich myślach chyba wole o tym nie myśleć .. to
wszystko napawa mnie lękiem a jego mam chyba aż zanadto wiec ..

W słuchawkach leci Possibility za oknem latarnia i lekki zimowy puch ..można powiedzie ze wreszcie zechciał zawitać :)
Leżałam dziś patrząc w ślepia temu mojemu potworkowi i zastanawiałam się jakim cudem na mojej drodze stanął taki anioł .. może to znak cokolwiek nadal nie mogę sobie tego uzmysłowić .

Zastanawiałam się też nad postanowieniami noworocznymi .. stwierdziłam ze na pewno nie będą nimi fajki .. nie wiem czemu ale moje słabe ostatnio nerwy potrzebują czegoś w takiej postaci ..
Znając mnie postanowień mogłoby być wiele ale czy coś one zmienia .. czy ja się zmienię .. chyba nie , a bardziej mogłabym ale zawsze coś jest na przekór . Postanowiłam żyć co jest dużym wyzwaniem w moim przypadku , ciągła zmiana humoru i różne mniej lub bardziej dziwne zachowania .

Martwi mnie moja najbardziej wierna fotografia  i po prostu no moja druga miłość , chyba wypalam się jeszcze przed startem .. ciągle czekanie i brak nowości , męczenie innych o zdjęcia które tak na prawdę nie spełniają moich wymagań i wyobrażeń .. mam za bujną wyobraźnię tyle chciałabym uwiecznić bez względu na to czy wyjdzie mi to dobrze czy nie .. chciałabym spełnić swoje wizje obrać jeden temat zdjęć i w nim się rozwijać
.. takie marzenia

Myśli myśli myśli myśli .. kręcą się gdzieś w mojej głowie nie wiem po co nie wiem czemu , chce się ich pozbyć sprzedać wynająć komuś .. ! Nie chce ich ktoś ? , czasem są na prawdę spoko gdy mogę pogadać ze sobą przeanalizować coś po prostu sama ze swoją dusza .. ale gdy mózg się włącza myśli zaczynają wirowania wracają stare nowe przyszłe wymyślone .. tak z chęcią w takiej sytuacji oddam wszystko by ich nie mieć .

Tak nabełtałam w tym poście ale co tam
Chce wam życzyć radosnego pełnego miłości i spełnienia marzeń nowego roku 2015 ! ☆
Emily.


2 komentarze:

  1. o, to jesteś na dobrej drodze, tak mi się wydaje skoro masz głowę pełno pomysłów. fakt jest, że aż głupio jest kiedy wręcz sępimy o wygospodarowanie wolnego czasu i uwsteczniamy się, łapiemy doła, że nie możemy się realizować.
    ja nawet na to nie mam czasu, pod tym względem horrendalnie się zaniedbałam, wstyd. nie musisz mi nawet uzmysławiać.
    ale wiesz co, chętnie bym zadebiutowała przed twoim obiektywem. i dla mnie byłoby to z pewnością nowe doświadczenie, musiałabym dostosować się pod twoją wizję, ale jestem na to gotowa, chętnie przyjmę wyzwanie. tylko proszę, cierpliwości, poczekajmy na nieco cieplejsze dni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh miło mi !
      No można coś zaplanować na wiosna lato :) jak napisze maturki i może będę mieć sprzęt ;)

      Usuń