Moje myśli bładzą tylko i wyłacznie w jednym temacie .. tylko te jebane uczucia .. zero śmiechu radości poczucia humoru w mojej głowie ;D
..Tak się zastanawiam nad tym co było i przecież to nie ma sensu to było już nigdy nie powróci .. i niech tam najlepiej zostanie ..Mogłoby to sobie już wyleciec z mojej czaszki i pofrunąć gdziekolwiek ;D
Bo nie ma to jak powygłupiac się do kamerki przed jakimiś "kitajcami" xDD
Eeee .. Rusian men ! :DDD
Co to by było za zycie bez ryzyka i zabawy ^^.. gdyby nie przyjaciele byłabym nikim ! :D

Pierwsze myśli jakie mam po obudzeniu śię z rana to : "o matko jak mi się nie chce wstawać" i ciekawe czy aśka się już wygramoliła" xDD

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz