wtorek, 20 września 2011

...... -.-

* Życie jest w gruncie rzeczy bardzo fajne , ale tylko w tedy kiedy ktoś odwzajemnia twoje uczucie.
* Leżałam wieczorem z podłym humorem , którego próbowałam nie pokazywać cały dzień , myśląc o tobie chciałam żebyś był przy mnie i mnie mocno przytulił , bo to na pewno poprawiłoby mi humor .
* Gdy jestem wściekła to wole o tobie nie myśleć bo wkurza mnie to że cie nie ma przy mnie .
* Proszę ratuj mnie , bez ciebie moje życie jest już zaginione i nie daje się odszukać .
* Bo czasami pomoże ci największy wróg niż przyjaciel .
* Już sama nie wiem czy mu wierzyć .. moje nerwy nie wytrzymują tego napięcia
mózg nie ogarnia tej miłości , a
serce podpowiada żeby to życie zakończyć .
* W moim mózgu zaczyna brakować określeń na mojego doła .
* Czy ty też lubisz .... pić swoją krew ?!
* Bo kiedyś i tak twój zegar życia stanie i nic już go nie poruszy .
* Połknę opakowanie tabletek i w końcu przestaną mnie dręczyć te myśli .

Wczoraj miałam zdołowanie totalne i postanowiłam coś nabazgrać ... mam nadzieje że się spodoba :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz