piątek, 9 marca 2012

100 -ny post ;D



A więc to jest mój setny post .. no i tak jakoś zabójczo się z tym czuje .. bo wiem ze gdzieś tam możliwe że ktoś wchodzi na mój blog i czyta te moje głupoty :D
Ale z serca wam dziękuje że jesteście i czytacie

-zawsze podczas rozmowy piszę 'zw', ale nie chodzi mi wcale o 'zaraz wracam', tylko 'zostań wiecznie'. za każdym razem odpisujesz 'ok... (zadziwiające co nie) ;D

-Ciągle myślę i myślę próbuje pozbyć się tych głupich myśli o tym ze powinnam się w końcu odważyć .. powiedzieć coś .. Ale chyba to sprowadza się tylko do tego żeby wybić sobie to wszystko z głowy .

-Raz od czasu powinien przychodzić do nas ktoś kto układałby nam chodź na chwil życie .. tak na momencik żeby poczuć się dobrze i nie mieć żadnych zmartwień

-Bo ten czas zapieprza jak głupi .. a ja nadal nie mam odwagi .

-Bo czasami nie dogaduje się z moim mózgiem i on robi co mu się żywcem zechce .

- Ah co za piękne czasy były kiedy nie patrzyłaś na chłopaka jako "jaki on jest boski" tylko , żeby było się z kim pościgać na rowerach po ulicy ;D

3 komentarze:

  1. Jej. sama wymyślasz te złote myśli ? :D
    genialne. !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nmzc :D wiesz dobry Blog warto odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, chcę Cię serdecznie zaprosić na mojego bloga http://aleeexsmile.blogspot.com/ gdzie ukazał się nowy wpis. Mam nadzieję, że zajrzysz i że Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń