sobota, 17 marca 2012

Ehhhh ;D

No a więc Sorki że tak mało pisze ale wiecie .. Szkoła szkoła a jak nie szkoła to boisko xD
wiele spraw zostaje nie wyjaśnionych .. wiele miłości niespełnionych .. wiele odrzuconych .. wielu pozostawionych przez życie na pastwę losu .. a ja, ja jestem Sama i przynajmniej nikt nie ma mnie jak opuścić albo zranić ;D

No i wiosna moja radosna zawitała już u mnie .. :D
I zaczęły się wychodzenia na boisko i katar :D -.-I
I boro już się objawił po zimowym śnie .. xD
No i ogólnie słonko grzeje że hej :D


Ah te moje małe skubańce .. miauczy to piszczy nic nie widzi .. a takie kochane takie milutkie takie słodkie ..i tak bosko drapią po szyi xDD


2 komentarze:

  1. oj też wiem coś o szkole i braku czasu! Na szczęście dziś weekend !
    u mnie też cieplutko. Ponad 20 stopni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ciągle nażekam na brak czau.. a jak jakiś znajdę to zawsze go zmarnuje xD

    Zapraszam na bloga : http://aleeexsmile.blogspot.com/ - relacja z koncertu Ewy Farnej ze Świdnicy.

    OdpowiedzUsuń