wtorek, 5 sierpnia 2014

Manipulacja


Manipulacja .. tak właśnie .
Spytacie co mną manipuluje ... Strach.
opanowuje całą mnie od najmniejszego palca u stopy aż po czubek moich rozczochranych włosów .
Nie mogę spokojnie przejść z pokoju do pokoju bo czuje że coś za mną idzie ..
Siedząc teraz w pokoju wolę nie oglądać sie za siebie ..
Najtrudniejsze są podróże do domu .. gdy wieczorem staram się opanować serce które tak mocno bije że nie słyszę własnych myśli ..
każde szczeknięcie psa w oddali napawa mnie palpitacją serca ..
Tak trudno z tym żyć .. gdy do tej pory to ja zawsze szłam na przedzie bo reszta się bała .. a ja miałam to w nosie .
A życie ogólnie też mną manipuluje , ostatnio stwierdziłam że mam mnóstwo dziwnych objaw i dolegliwości .. jak nie ból brzucha po zjedzeniu czegokolwiek to guz o którym nic nie wiem ..
Czy życie mnie wystawia na próbę przetrwania przez te 18 lat czy tylko mi sie tak wydaje .. a może Bóg manipuluje moim życiem .. a ja jestem tylko marionetką w jego rękach .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz