wtorek, 28 lutego 2012

Ah ta szkoła ..


KUBUŚ <3

Ostatnio coraz bardziej tesknie za wakacjami .. chodź wiem że do nich coraz bliżej to ta tesknota narasta ;D
Te wygłupy .. Aśki rymy których się nie da po prostu opisać .. te twoje pioseneczki xD
Chodzenie na boso obgadywanie na sam koniec wakacji "cenzury" xD
No i nabijanie się z niego i mojej głupoty .. xD
No i to lepienie serduszek z wosku ze świeczek ;D
No i .. "ale tam sa wyrwyyyy "
I jeżdżenie na rolkach te wygłupy pod grzybkiem .. i szengongłu (nie mam zielonego pojęcia jak to sie pisze :D)z desek .
granie w siatke całymi dniami .. przesiadywanie na stadionie i obżeranie sie .. TRAMPOLINA
jeżdżenie na rowerze choroba wie gdzie .. i robienie choroba wie czego xD
Po prostu kocham wakacje i te nasze głupawki .. ;D
Oblewanie się z węża o 11 w nocy .. i łażenie po basenie i huśtawka rafałaaa ;D
Przechodzenie przez droge na hardcora xD
I jeżdżenie na deskorolce .. ;D
I huśtawki pod centrum i park i te wszystkie głupawki .. 2 blizny na kolanach .. :D
pełno siniaków i pogryzień po komarach ;D
tona piasku we włosach i w buzii :D
Zniszczenie biednej piłki rafała ... [*]
(nie wytrzymała napięcia) xD
WAKACJE PRZYBYWAJCIE ! :D

3 komentarze:

  1. Ajć wakacjie ! ja chce wakacje ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałam wcześniej, że blog mnie urzekł i będę zaglądać i zaglądam ;D
    ale czemu tak rzadko piszesz? ;)

    Zapraszałam Cię ostatnio na mojego bloga o Harrym Potterze i zapraszam ponownie, na nową notkę, jednak zmienił się odrobinę adres:
    http://aleeexsmile.blogspot.com/

    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Siema mam mały dylemat (wejdź w linka)
    http://wlasnymiraczkamirobione.blogspot.com/2012/03/szczesliwaaa.html

    Błagam jeżeli możecie odpowiedzcie w komciu plisss

    OdpowiedzUsuń