środa, 8 lutego 2012

"Tańcz całą noc,to było dla zabawy,jesteśmy nieznośni .."


Czasem zastanawiam się czy życie ma sens .. chodzimy jak roboty sterowane przez Boga dążąc za celami które chcemy albo musimy osiągnąć .. Mamy zaplanowane doszczętnie zycie .. i tylko on na górze musi posługiwać się instrukcją żeby wszystko wyszło tak jak zaplanował.

-Jedno drobne "Cześć","Hej","Co słychać" może dodać uśmiechu na twarzy każdemu człowiekowi .
-Żeby was nie pogieło z tym Wolny/Wolna .. Zajęty/Zajęta .

-Uwielbiam bez powodu wchodzić na twój profil i bezmyślnie gapić się w twoje zdjęcie. :D

-Śnij dalej, śnij dalej, śnij dalej
Śnij, dopóki twój sen nie stanie się prawdą

-To beznadziejne uczucie, gdy przed sobą widzisz tysiące ławek, a siadasz akurat na tej z napisem ''Samotność''.

-Czasami mam wrażenie że ludzie odzywają się do mnie tylko dlatego że im się nudzi .. a potem jak znajdą sobie zajęcie mają mnie w dupie .

4 komentarze:

  1. Nom...U mnie konkurs zapraszam może do ty wygrasz??

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerość :)
    obserwuje i zapraszam do mnie
    http://matekmateo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie! ;) obserwujemy ? ;P

    OdpowiedzUsuń