wtorek, 7 lutego 2012

Aaaa .. ciamciaramcia :D
-Świat to tęcza .. szkoda tylko że namalowana ołówkiem .

-Czasem zastanawiam się czego to ja dostałam szanse życia na tej ziemi .. przewcież i tak jej w ogóle nie wykorzystuje .. mam wszystko w dupie każdemu pyskuje i sie sprzeciwiam .. Dlaczego JA ?

-Życie jest jak jaza na łyżwach czy rolkach .. pierwsze co chwila siedzisz na dupie ale potem stopniowe idziesz coraz lepiej ..

-Po co jest miłość jeśli i tak nie mamy odwagi odezwać się do siebie .

-Czasem naduzywamy tych przeklętych dwóch słów .. a potem i tak wszystko się rozpada i te wasze słodkie słóweczka zostają tylko w głowie i dręczą co takiego złego zrobiłaś/łeś że to musiało się skończyć.

-Chyba coraz częściej bede ubierac się na czarno .. na znak żałoby po głupocie ludzkiej .

-Tak jak dzień przeplata się z nocą .. sukces z porażką radość ze smutkiem tak miłość z nienawiścią .

-Czasem mam ochote utopić moje przeklęte myśli w szklance wody .

-Przeklente walentynki .. tylko przypominaja mi o tym czego nie moge osiągnąć ..

-Życie jest jak wiatr .. przeleci nawet nie zobaczysz kiedy .

-Życie jest jak sztuczne ognie .. chwile się błyszczy a za chwile gaśnie.

-Uwilebiam siedzieć w ciszy ze słuchawkami na uszach .. uświadamiam sobie w tedy jak wiele zeczy zjebałam w życiu
.

2 komentarze:

  1. yyyo tej dupie na łyżwach yyyyy..... na lodzie to chyba do mnie xDDDDDDDDDDDDDD hahahahhaahhahah jesi mi sie przypomina mina tego goścai to mnie rozpierdala :PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

    OdpowiedzUsuń