niedziela, 29 stycznia 2012

Moje drobne zycie ;D



A więc jak widać na załączonych zdjęciach ZCIĘŁAM GRZYWE xDDD
A tak ogólnie to wczoraj nocowanko u Dżoany xD masakra ogólna tylko dlaczego musiałaś dostać ten szlaban .. zobaczysz jeszcze do Sanoka pojedziemy !
No a wczoraj jeszcze doszły przemeblowania xD "ej ale to mnie wkurza!" xD
Takrze ten .. Pokój joanny został doszczetnie wysprzątany i poprzestawiany .. a mój w miare też :D
Także jak z wczorajszego dnia to tyle :D
A dziś co dziś .. wywleczenie się od Dżony do kościoła zasypianie w nim xD (się nie wyspałam) xD
No a potem na meczu z ludem Bożym ... też zasypianie a potem oglądanie ręcznej w telewizji .. i przespanie do 49 minuty xD no i w końcu nie zasypinie ale głód xDD
Także troche zświrowane 2 dni i zobaczymy co przyniesie reszta Bo zaczynamy FERIEEEEEEE ! <3

1 komentarz: