sobota, 7 stycznia 2012

Eeee..



No a więc .. stwierdziłam ze jesli ludzie sa tak chamscy to ja juz nic nie poradze -.-
Będe talej pisać bloga bez względu kto na niego patrzy i co kto o mnie mówi .
Tak że blog uwarzam za "ponownie" udostępniony :)


-No a tu tak kilka słów z ostatnich dni .. hm dziś i przed wczoraj była masakra .. bo brotu śmiechu co nie miara xD
-Ten Czat no iw ogóle eh .. dobrze że jesteś Aśko ty moja xD


-Napisał jej, że kocha.
Cieszyła się jak głupia.
A rano napisał, że przeprasza, bo jak pisał to był pijany...


-Spróbuj zatrzymać się kiedyś w środku miasta i pokaż swą radość, po prostu tańcz! Pokaż wszystkim, że jesteś pijany - pijany życiem!

-A mała płacze i nic nie rozumiejąc wzywa naszej pomocy. Nie dostanie jej, bo zajęci jesteśmy sobą, własną nienawiścią i potrzebą narkotyków.

-Ćpun wierzy w to, co mówi, tylko za minutę myśli już całkiem coś innego, bo osaczyło go pragnienie narkotyku, które wszystko niweczy.

-Mam trzy latka, trzy i pół, jaram trawę, bo mam dół. Żeby była lepsza fazka, to zarąbię sobie kwaska


A jeśli kogos interesuje dlaczego jaram sie takimi tematami to po prostu jestem tego ciekawa .. sama nie wiem dokładnie dlaczego .. może dlatego że czuje że tym ludziom musi być ciężko nie wiem ,że chciałabym im jakoś pomóc powiedzieć jakie z nich debile ze to zażywają .. nie wiem po prostu nie wiem ...-.-

2 komentarze:

  1. Fakt. ci ludzie nie są rąbnięci. oni się boją rzeczywistości i dlatego uciekają w to bagno.

    OdpowiedzUsuń