piątek, 30 grudnia 2011

My . -.-


No bo ja to ja .. MNIE KURWA NIE ZMIENISZ ROZUMIESZ .!
Ja sie naśpam ja zapije mózg i będzie po mnie ale ty się tym nie interesuj .. zajmij się swoim sercem któro ledwo co działa na tym zaśmieconym bzdetami świecie .


To ja wbijam sobie powoli nóż w serce .. ty tylko na to patrzysz i nic nie możesz zrobić .. stoisz za szklaną ściana której nie wybijesz bo nie masz na tyle siły zeby pokonać moc mojej śmierci.


Brakuje mi tchu ... wołam o pomoc ale nie mam na co liczyć .. ludzie sa tak bezduszni .. interesują się toba tylko w tedy kiedy popełnisz błąd a gdy trzeba będzie ci pomóc odrwóca się od ciebie .. tylko ci którzy na prawde w ciebie wierzyli i kochają cię całym sercem zostaną .. w tedy zobaczysz kto tak na prawde jest twoim przyjaciele a kto udaje ..

Zeszłam już na samo dno życia .. widze tylko czerń .. nic po za tym .. ide na oślep .. potykam się spadam .....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz