środa, 21 grudnia 2011

heheheh .. xD

Oh nie ogarniam tego dzisiejszego dnia ..
Moja ukochana żono .. żono moja serce ... xD
I rozmowa z fafałem ..:

R:a ty skarbie co robisz ^^
Ja:oh misieńku zdradzam cię pisząć z sebą xD
-o nie
-Łee xD
-kotek blagam wróc do mnie :D
-nie zdradzaj mnie :D
-heheheh .. oh mój cukiereczku no nie wiem xD
-błagam ju żna kolanach jestem
-z kwiatami
-hehehe xD
-te twoje chaszcze na mnie nie działaja koteczku xD
-aj
-to co działa
-oh .. kieliszek a może dwa xD
-tego to aj ci w życiu nie dam
-oh żegnaj mój luby
-albo krokodyla daj mi luby
-jeśli nie chcesz mojej zgóby flaszke wódki daj mi luby xD
Dobijają mnie totalne te rozmo
wy typu "kociak,słoneczko,misiu" LOL ,ŻAL ITP. xDDDD
Nie no masakra ruska xD
A tak po za tym to na reszcie mam moje glaniatka <3 :D












LOVE LOVE LOVE LOVE ! :D

1 komentarz:

  1. hahah jaka rozmowa xD
    a glany zaroombiste! ;D

    ~groch.

    OdpowiedzUsuń