wtorek, 27 grudnia 2011

:D

-Popatrz na swoje ręce! I pomyśl co zrobisz kiedy za 10 lat Twoje dzieci spytają Cie skąd te blizny! A wtedy ze łzami w oczach im powiesz.. no właśnie co im powiesz? - zapytała moja przyjaciółka -Powiem im że kiedyś moje życie się posypało, a to są tego skutki -odpowiedziałam.

Dziękuję mojej kochanej Dżoanie że daje takie inteligentne teksty ;D
Po prostu szczera prawda .. a jak moje dzieci kiedyś zobaczą blizny które sa na mojej ręce to powiem im dokładnie to co tam jest napisane .. :)

-Była inna niż wszystkie. Nosiła bluzy z kapturem, szerokie dresy, typowy styl chłopaka.. Oceniali ją po wyglądzie.. Nie wiedzieli jaka jest w środku . Mała słodka niewinna dziewczyna uwielbiająca rap i ten styl... Tylko on się do niej zbliżył tylko on ją poznał bliżej Wiedział jaka jest. Pokochał ją. Była jego sensem życia... ALe pewnego dnia zniknęła,, bez słowa.. ta dziewczyna która była ideałem... jego ideałem.

generalnie jakby na to nie patrzeć to mom to w dupie.
DZIŚ NA RZESZÓW !! :D
I takie moje :)

-Wiele widziałam choc jestem młoda .. i jak na razie ten cały przepych i ogrom świata mnie przeraża .
- To co że robie na mojej ręce ślady które zostaną do końca mojego zycia .. to będzie mi przypominac że było źle ale umiałam z tego wybrnąć .. podnieść się i żyć dalej .
- Nie przejmuj się mna jestem marnym członkiem tego społeczeństwa .
- To że myślałam o samobójstwie nie znaczy że wszyscy mają sie odemnie odsunąć bo jestem popierdolona .. ja po prostu mam uczucia które bardzo łatwo zranić .

1 komentarz:

  1. To , ze jestes wrazliwa nie oznacza , ze słaba ! W życiu są wzloty i upadki ;) zapraszam do mnie :http://carpediem-mojeniezwyklezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń