środa, 28 grudnia 2011

Emi filozofuje xD

No a więc tak sobie myślę żę muszęcośik wymyślać swojego no bo tak ten opisuje tu troche swoje życie i przynudzma ;p :D
No a więc troche coś mojego :) :
- Dzieci które wyzywają metallice , AC/DC , lub innego rodzaju genialna muzyke .. a wychwalają "Justinka" są dla mnie kompletnym zerem w tym społeczeństwie . -.-
- Jest takie jedno miejsce ,taka jedna muzyka takie wyjatkowe osoby , dzięki którym czuje sie wyjatkowo zajebiście na tym świecie :D
- Nauczyciele ,rodzice , koledzy twierdzą że mam kompletnie poświrowane w głowie .. że coś mi hormony szaleją od dojrzewania .. a ja taka po prostu jestem .. tylko że oni nie umieja tego przyjąć do swojej świadomości .
- Tylko gdy słyszę muzyke , czuje wolność i radość w sercu , nic nie zastąpi tego uczucie.
- Jest taki schema
t miłości u młodzieży .. który jest po prostu oblegany . :























- Ta .. czasami mam ochote po prostu się załamać i iść walić głową w ściane .
- Rozmawiam z tobą martwisz się o mnie umiesz mnie wysłuchać pocieszyć mnie i dobrze doradzić .. takiego przyjaciela mi właśnie potrzeba ..dziękuje że jesteś :)

1 komentarz:

  1. Też mam czasem ochotę uderzyc głową w ścianę. :) ale co do Justina i tych zespołów to myślę że jest na odwrót . chodzi mi o to że to raczej fani tych zespołów krytykują Biebera (jakby co to niejestem fanką ani biebera ani całej reszty) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń