wtorek, 13 grudnia 2011

„-To, że mnie prowokujesz. -Powiedz jeszcze raz: „prowokujesz". Prowokująco układasz przy tym usta.”

Także ten .. ostatnio nic nowego .. miałam się dziś wybrac do Dżoany ale sama nie wiem czy się wyrobie .. no i chciałam zaglądnąć do biblioteki po jakąś ksiązke ;p
Może "Szptem" z której mam cytat w tytule .. bardzo mi się spodobał ;D
No i co jeszcze jakoś leci nie mozna nażekac i nie mozna się cieszyc ..
Musze sibie przysiąść że nigdy więcej nie dotkne tej cholernej żyletki ..
Musze musze musze musze .. bo inaczej sobie nie poradze :P

2 komentarze:

  1. jeszcze tej książki nie czytałam ale mam zamiar. :) słyszałam od koleżanki że świetna. .

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja tez tak słyszalam .. ale jak na razie czytam "My dzieci z dworca ZOO" zabójcza książka o narkomance ^^

    OdpowiedzUsuń