wtorek, 10 stycznia 2012

Nioch Nioch

A więc tak na początek chciałabym Przeprosić tutaj moja kochaną Asice <3 Sory że na ciebie ostatnio tak naskakuje ale mam jakies złe dni i ogólnie do dupy .. no i wkurzasz mnie z niektórymi"swetaśnymi" rzeczami -.-


Pare razy zaznałam tego uczucie .. tego jebanego uczucia którego doznał pewnie każdy .. do dziś żałuje że mogłam to poczuć .

Jest pare takich osób .. z którymi moge się posmiać, pogadac na poważnie , pogadać o wspólnych zainteresowaniach, popłakać , pośpiewać , poprawić sobie humor, które mnie upomną i naprowadzą na normalna droge .

Tak mysle ze kazdy ma prawo do szczęścia , do miłości , do wolności , ale prywatności na tym świecie to jest kurde coraz mniej .. czasami rozmawiając z niektórtymi ludzmi dowiaduję się takich niestworzone rzeczy o mnie że to się idzie załamać .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz