czwartek, 26 stycznia 2012

Prawdopodobnie tak bardzo kocham śmierć, że nie chcę przestać.

Ten o to piekny cytat pochodzi z mojej najlepszej książki ."My dzieci z dworca Zoo"
Książka jak tam pewnie już gdzieś pisałam .. jest naprawde poruszająca i genialnie napisana .. mozna sobie wiele uświadomić czytając ją .. serdecznie polecam jeszcze raz :)

Ostatnio dowiedziałam się że jest wielka cheć czytania mojego bloga ze strony szkolnej .. serdecznie dziękuje nauczycielom chcącym wysłać mnie do poradni psychiatrycznej :)
MOJE PACZADŁO xDDD
"Musi być jakaś droga pośrednia, że można jakoś dojść do ładu z tym zasranym społeczeństwem, niekoniecznie kompletnie się do niego przystosowując." "My dzieci z dworca Zoo" .

;P
Czasami mam wrażenie że na tym świecie nie ma ludzi uczciwych wiernych kochających ..
.
.
.
Ale wtedy przypominam sobie że mam was ! :D <3

-Wystarczy jedna łza żeby życie stało się smętne i nic nie warte.
-Niektórzy maja takiego pech i nie maja w ogóle przyjaciół .. ja jestem największa szczęściara na ziemi .. mam ich sporo i wszystkich Uwielbiam <3 :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz