poniedziałek, 17 października 2011

.. :D

-Parę nieskazitelnie czystych łez wylanych na bielutką pościel , to przez ciebie je straciłam , przez ciebie moje serce krwawi a dusza przestaje istnieć . Ciało jest już tylko drobnym symbolem życia które czeka na śmierć , która pomoże jej się uwolnić od tego ziemskiego cierpienia .
- .... Nie wytrzymam tego dłużej ,
Wbiła nóż w serce i poczuła za razem ból cierpienia jak i ulgę , która uwolniła ją od tego co musiała przeżywać na ziemi .
- Niegdy więcej nie poddawaj się złudnemu istnieniu miłości , ona i tak cię wykiwa i pójdzie ranić kolejne naiwne ciała .
- Miejsca w których spędziłam tyle czasu , które powinny mi sie zajebiście kojarzyć, wole omijać nie przypominać sobie tego co może powodować płacz .
- Jak na mój młody wiek moim zdaniem przeżyłam tyle żeby doradzać niejednemu załamanemu .
- Czy tylko dlatego , że nie ubieram się w modne ciuchy , nie mam rozpuszczonych włosów nie mam tapety .. musisz mnie wykluczać z osób godnych twojej miłości. ?!
- Mam takie dni , że mogłabym wyjść na miasto w piżamie z rozczochranymi włosami i nie zwracałabym uwagi na wszystkie spojrzenia ze strony ludzi .
- Co ja robię ?! ... siedzę ze słuchawkami na uszach w piżamie owinięta w kołdrę , pisze jakieś pierdolone myśli które mnie prześladują i nie dają spokoju ...
- Stanąc na końcu skarpy i bezmyślnie nie zwracać uwagi na innych skoczyć w odchłań gdzie w końcu będziesz szczęśliwy .
- Czasami lepiej zaufać ledwo znanej osobie nić znanemu koledze od przedszkola .
- Wyjść na balkon i zaśpiewać piosenkę o swoim rozpaczliwie spierdolonym życiu .
- Dziwisz mi sie czego się ranie .. to po prostu daje mi ulge w porównaniu z bólem zadawanym przez życie .
- Myślałam że przynajmniej przy tobie nie będe musiała płakać ale widocznie grubo się myliłam .
- Szkoda mi kolejnej naiwnej dziewczyny z którą będziesz ... ale nie powiedziałabym jej co może ją czekać ... niech cierpi tak jak ja teraz .

NOC ZE SŁUCHAWKAMI NA USZACH JEST ZAJEBISTA !! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz