niedziela, 30 października 2011

... z życia

A więc dzisiaj nie powinno być żadnych przemyśleń ani filozofii ... Nie mam ostatnio w ogóle natchnienia . To pewnie dlatego że w moim życiu dzieje się strasznie mało .. chociaż ostatnie wyjście z Dżoaną było zajebiste xD
Jestem chora .. a bardziej powróciła mi moja porąbana astma a do tego katar .. eh mam dosyć .
Jednym słowem to oznacza że nie mogę nigdzie na razie wychodzić nie wiem jak ja to wytrzymam . Mam do czytania "Kamienie na szaniec" i tak sobie myślę że pasowałoby zacząć to czytać :D
Tak mi sie nie chce .. nie lubię książek związanych jakkolwiek z wojną .. xP
Jakoś trzeba będzie to znieść ... A jak nie to sie jakieś opracowanie przeczyta ;p
No i co można więcej powiedzieć ... Cholerne nudy nawet nie wiem co wam tu napisać mogę .
Jedna wielka nuda .. mogłoby się stać coś szalonego spontanicznego ! xD Ale chyba na nic sie nie zapowiada ...
A zapomniałam wam wspomnieć ostatnio byłam na Rekolekcjach w Przemyślu .. świetnie było tylko żeby ksiądz nie musiał tak nawijać że TVN i Polsat to satanistyczne stacje a Owsiak to złodziej ... myślałam że tam nie wytrzymam .. "pokazywanie satanistycznych znaków zbliża nas do szatana .. tak po woli sobie nas przyciąga do siebie ".. matko ile można tego słuchać , jestem chrześcijanką a to że słucham metalu to tylko dlatego że lubie coś mocniejszego a nie jakieś smenty .. A z resztą nie ogarniam już wszystkiego , każdy zaczyna mówić co innego wszyscy mają inne zdanie a ja chyba zostanę przy swoim .
No to ten tego ... chyba wszystko . :)
Jeszcze raz dzięki wszystkim odwiedzającym i czytającym :)*
Emi .
Ps.
Wiecie że drugie dziecko w związku to już patologia .. xDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz