czwartek, 20 października 2011

Z blaskiem słońca ....

-Moja rozpacz się pogłębia ciągnąc za sobą moje serce .
- Czerń uważana za smutek i zło mi daje radość i szczęście .
- Czy ta rana musi się pogłębiać i dobijać moją psychikę dogłębnie .
- Jeśli wiesz że masz coś niemożliwego nie uciekaj przed tym tylko dzielnie postaw temu czoła .
- łatwo jest dużo rzeczy powiedzieć czy napisać ale spróbować to zrobić nie jest już tak zajebiście ... dlatego chyba powinnam nagrywać filmiki xD
- Jeśli nie chcesz uwierzyć że moje serce bije dla ciebie to własnoręcznie sobie je wyrwe i podaruje ci je na wieki.
- Ludzie szczerzy i prawdomówni... moim zdaniem tylko oni warci są uwagi i miłości ,bo przynajmniej jak będzie cos nie tak bez ogródek ci to powiedzą .
- Jeśli twoje dziecko czyta tego bloga to wiedz że szatan się nim interesuje . xD
- Naleśniki ... !! [Niekryty Krytyk♥]
- Jeśli jesteś samotny to po prostu wyjdź na ulice i może tam znajdziesz drugą samotną polówkę ... powodzenia .. =)
- Śmierć ułatwia zakończenie kłopotów ale jeśli ty ich nie skończysz sam przejdą one na kogo innego.
- Moje życie jest tak pokręcone jak włosy na deszczy .
- Godzinami wieczornymi ludzie leżą i rozmyślają nad życiem z dobrą muzyka przy uchu .
- Większość ludzi udaje szczęśliwych szczerze się uśmiechając lub żartując choć mają ciężkie życie i nikt nie darzy ich miłością .
- Dlaczego dzisiejsza miłość polega tylko na współżyciu a nie na rozmowie i dobrych kontaktach .. potem się dziwicie czemu tylko rozwodów i tyle biednych dzieci którym rozpada się rodzina..

* Pomimo tego że jesteś daleko i tak będę kochać się , gdy przyjdzie mi w śnieżyce do ciebie iść przyjdę nie zlęknę się żadnej przeszkody , nic mnie nie powstrzyma od dotarcia do ciebie .. moja tęsknota jest tak duża , że przezwyciężę wszystko , każdy ból zadany mi w drodze do ciebie . Każda kropla krwi będzie za ciebie chociaż miałabym iść rok dojdę i dam ci moją miłość której nigdy nic nie zabije . A gdy do ciebie dojdę nie opuszczę cię nigdy i zostaniemy w naszej miłości na zawsze.

Nie ma nic lepszego niż przyjaciele <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz