niedziela, 30 października 2011

... :D

Tak wieczornie .. bo mi sie nudzi to sobie myśle a napisze coś jeszcze .. :D
To zdjęcie po prawej to ja ... z nudów dorwałam sie aparatu xD
A ten drugi obrazek no to takie tam kiedyś znalazłam w necie i mi sie straszliwie spodobało ... No bo jednak nawiązuje do moich najdroższych GLANÓW ! ♥
Po za tym moje gardło i brzuch wysiadają od tego kaszlu .. a 10-cio pak chusteczek się kończy xD
Chodzę tylko w te i we wte .. ciągnąc za sobą bezwładnie nogi :P
A na nogach oczywiście moje boskie podarte ze starości bambosze z Zakopanego :D
Chyba nigdzie tyle razy nie byłam na wycieczkach jak w Zakopcu .. oczywiście jeździłam z moim siostrami zakonnymi które już niestety zostały odesłana gdzie indziej :(
Nigdzie indziej nie działo sie tyle rzeczy jak tam ... bicie sie z znienawidzona koleżanką wyrzucanie ubrań na balkon szczypanie .. drapanie .. duszenie xD To są wspomnienia :D
W ogóle tyle sie w moim życiu działo za młodu a ja tu narzekam .. że moje życie jest nudne xD
Budowanie baz po drzewach albo za złożonym drewnem ... spuchnięte i zaropiałe oczy z zabawy na azbeście .. ściganie sie po ulicy na rowerach (oczywiście takie małe ja miałam bodajże BMX'a różowego pierwsze a potem niebieski składak ! Jest moc) Potem doszła jeszcze nauka jazdy na rolkach .. ale to był banał jeden dzień i po problemie .. potem doszkalanie i w ogóle takie tam .. :P
Wspomnienia spod straży niezapomniane ! :D
Chodzenie do sąsiada na Pegazusa z kasetami ... oczywiście przesiadywanie nad graniem w kaczki czy żółwie nindża całymi godzinami .. granie w gumę w kosza w chowanego po całej ulicy .. i dużo dużo innych :D
.
.
.
Kurde ja chce Pegazusa ! xD Ale bym sobie pograła .. moim zdaniem powinni wznowić produkcje xD Wszystkie te dzisiejsze nowości nigdy nie dościgną Pegazusa ! ^^
To chyba na tyle tych moich wspomnień :D
Pozdro Emi .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz