wtorek, 18 października 2011

... Myślenie

Rozmyślam nad tyloma rzeczami .. czego zawsze mój tryb myslenia schodzi na nieszczęśliwą miłośc lub ogólnie na zdrady i inne durnoty , a jakbym tak dla odmiany pomyslałam o deszczu o tym jaki jest piękny jak powstaje , że mam z nim tyle wspomnień jak w ulewe zasuwało się z górki na rolkach a potem nie można było zahamować , jak deszcz zalewał mi oczy że jechałam na ślepo jak specjalnie w nim stałam i na niego czekałam żeby tylko móc rozkoszować się tym boskim uczuciem spływających po mnie kropel . Ale i tak najlepsze są wspomnienia z plażówki i obsypywanie się na chama piaskiem , trzepanie sie z niego albo sprawdzanie komu bardziej zgrzyta w zębach xD .. to są wspomnienia , tylko dzięki moim najzajebiściejszym ludziom stworzone ..
Można by wiele pisać o śpiewaniu w 10 w nocy wracając na boso z boiska , o debilnych wierszykach Dżoany xD
O obrzeraniu sie w grzybku i o wydaniu 200 zł w dwa dni .. o wielu pechach , przypadkach o smutniejszych i radośniejszych rzeczach , ale po co mam to pisać warzne że jest to w moim sercu i zawsze pozostanie , do puki mam ich wszystkich i pomysły na to żeby jakoś pokolorować sobie życie.
Ps .
hahah .. zapomniałam wspomnieć że sie starzeje razem z dniem 17.10 osiągnęłam wiek 15 lat xDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz