niedziela, 16 października 2011

Jea !

Wiecie co życie po swojemu jest boskie ... robisz co chcesz nikt ci nie pierdzieli za plecami co masz zrobić albo jak sie zachować ..
Ale życie w samotności też jest niczego sobie .. można chodzić gdzie sie chce nie zwracając uwagi na to gdzie idziesz z kim i co robisz .. Po prostu Wolność !
Ale znowu nie masz sie komu tak wygadać wypłakać czy przytulić do kogoś żeby cie pocieszył .. no chyba że masz taką kumpele z którą możesz sie podrzeć na cały głos powygłupiać .. nawet płakać razem i zawsze będzie można jej ufać.. ja np ostatnio miałam taki odpierdol i darcie sie na cały dom było najlepszym lekarstwem na wszystko xD
Nie no jakbym nie miała wszystkich kumpli to oszalałabym doszczętnie .. xD
Chyba tylko dzięki nim jeszcze nie zrobiłam jakiejś głupoty .. przynajmniej wiem że mam kogoś kto zawsze mnie zrozumie ... Polecam coś takiego xD

Z podziękowaniami dla mojej Dżoany <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz