wtorek, 30 sierpnia 2011

Alleluja ! xD

* Choć nie chcesz mnie znać ja wciąż będe się kochał.
* Są dwa powody przez które chcę z tobą być .. ja kocham ciebie a ty kochasz mnie .
* Sam w pokoju za plecami zimna ściana i ludzie którzy wytykają cię palcami ale jesteś ty która we mnie wierzysz i dajesz mi siłę pokonać wszystkie przeciwności i ludzi którzy mnie krzywdzą .
* Tłum ludzi który na ciebie krzyczy rzuca obelgami a ty idziesz nie wzruszony z własnymi myślami i zdaniem nie słysząc nikogo tylko własne myśli które już prezesiąkły ciebie doszczętnie .. nie da się tobie nic wmówić żadnej prawdy żadnego kłamstwa .. liczą sie tylko twoje myśli.
* Cisza spokoju żadnych głosów żadnych osób żadnych rzeczy .. pusty pokój , nagle krzyk bicie serca i śmierć.
* Jak wytrzymać taką presję , wystarczy jedna żyletka ale byłoby to zbyt egoistyczne , będe wytrwała z własnymi myślami i sumieniem będe milczała nie dawała po sobie poznać złości będe milczała z kamienną twarzą będe silniejsza.
* Tępe ostrze jest zupełnie jak ty rozrywasz serce a potem trudno je zszyć.
* Zdarzają się dni że zakochuje się nawet w tobie .
* Teraz znów zasnąć z myślą że ty zasypiasz z myślą o mnie .
* Złamałaś mi serce i nikt już go nie chce poskładać .
* Lecieć ku księżycowi i powiedzieć mu dobranoc a potem spaść bezwładnie w dół.
* Sam jak więzień w celi w oddali słychać odgłosy miasta i ja siedze i patrzę się na żyletki.
* Patrząc w oczy śmierci uświadamiam sobie ile osób cię nie nienawidzi i będzie dopingować twojej śmierci.
* Myśli to jedyne miejsce w którym mogę się schować i nikt się nie dowie gdzie jestem .


Synu na recie powrócił z obozu i są nowe geniusze !! :D
Przyjde na huśtawkę to się coś jeszcze wymyśli xDD

8 komentarzy: