czwartek, 11 sierpnia 2011

( ^^ )

* Jesteś jak długi paznokieć .. trzeba cię stępić.
* Jesteś jak papier ścierny szorstki i chropowaty.
* Czy ty kochasz mnie czy po prostu nie masz co robić ?!
* Gdy się postarasz wszystko jest do osiągnięcia .
* Jesteś jak moje serce chodzisz szybciej gdy cię zobaczę.
* Zabawa w berka jest jak zabawa z tobą .. raz ty mnie gonisz a raz ja ciebie.
* Jesteśmy tak podobni a zarazem tak różni.
* Przez przyjaciół możemy stracić o wiele więcej niż przez jednego wroga.
* M&M wpierdalamy i nikomu nic nie damy.
* Dlaczego ktoś stawia nas pod murem uczuć żebyśmy wybrali tak lub nie ?!
* Iść przez pola z trawą i słońcem i rozmyślać nad sensem życia.
* Życie jest pełne pułapek , a ty jesteś jedną z nich i właśnie w ciebie wpadłam.



... :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz