wtorek, 9 sierpnia 2011

Buhaha .. xD

No więc dzisiaj trochę zaszalałam i pofilozofowałyśmy z koleżanką xD Efekty zobaczycie pod spodem :P


* Kocham cię ale trochę dzisiaj bredzę.
* Myje garnki i naczynia net mi ciągle się zacina.
Łyżki i łyżeczki myje także buteleczki.
Szuru szuru szczotką szoruje mama nowe mi kupuje.
Teraz podłogę wyszoruje żaden brud mi tego nie popsuje.
* Tylko w snach można być sobą.
* Byłeś jak wampir wypiłeś ze mnie całą radość życia.
* Choć jesteś taki obleśny kocham cię , choć masz takie duże zęby kocham cię , choć ci jedzie z gęby kocham cię , choć masz ryj jak koć kocham cię , a wiesz dlaczego ?
Bo z charakteru nie dorównuje ci żaden najprzystojniejszy chłopak ze szkoły ! ♥
* chciałeś wszystkiego a ty mi nie dałeś nic.
* Tylko mucha bzyka najlepiej . xD
* Można cie porównać do lodów jesteś taki zimny . :P


Tak jakoś nie miałam już dziś pisać ale miałyśmy wenę z koleżanką xDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz