piątek, 19 sierpnia 2011

Zapowiadane ^^

Wczoraj zapomniałam wam napisać mojej głupoty .. jak wracałyśmy z Rzeszowa Aśka uznała że tekstem dnia będzie : Ogólnie to jestem wesołe dziecko , ale czasem napadają mnie żyletki xD
Tak się zastanawiam co mnie napadło z tym tekstem no ale xDDD

No a więc przechodząc do rzeczy to :
*" Miłość ci wszystko wybaczy "- ciekawe kiedy się tak zdarza.
* Wpatrzona w księżyc wiem , że kiedyś cię znajdę i może też patrzysz się w niego tak jak ja.
* Bo żyć w dzisiejszych czasach to jest wyczyn.
* Bo kiedyś .. gdziekolwiek będę cię znajdę i zatrzymam na wieki .
* Bo ja mam swoje myśli o pogląd na świat .. ale gdzieś na świecie jest osoba mówiąca tak samo i jest taka jak ja.
* Biegać z wiatrem i śpiewać ze słońcem ... To jest tak realne jak to że ty mnie na prawdę kochasz .
* Bo gdy cię widzę serce po mimo upokorzenia bije jak szalone , ale na szczęście głowa je upomina .
* Psychicznie alkoholiczna dziewczyna z przedmieścia.
-W pewnym momencie po prostu zasnęłam i znalazłam się przed ogniem i chmurami .. pojawiło się mnóstwo głosów ,ciężkich i ponurych wypominających mi moje grzechy i łagodnych chwalące mnie za moje czyny . Tylko dlaczego tak mało mogłam usłyszeć ten łagodny głos ?!
- Ubrać kolorowe łaszki ,zaszaleć z fryzurą , założyć stylowe okulary , kolorowe trampki i wyruszyć na podbój szarej rzeczywistości :)

No to tylko tyle udało mi się wydumać wczoraj ^^ Mam nadzieje że się wam podoba .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz