czwartek, 18 sierpnia 2011

Takie różności ;D


-Leżę na ziemi unieruchomiony z bólu . Widzę jak życie przebłyska mi przed oczami. Zasypiam martwy , czy to wszystko jest snem ? Obudź mnie ,żyję w koszmarze . Nie umrę , zaczekam tu na ciebie .
- Cisza po między nami nie musi świadczyć , że nie mamy o czym gadać tylko że porozumiewamy się bez słów .
- Wpisałeś się na moją listę życia a potem bezczelnie się z niej wypisujesz.
- Dziś znowu zaświeciło słońce i wszystko żyje , wszystko życiem się cieszy , wszystko mówi o miłości , wszystko mnie urzeka.
- Bo legenda mówi , że kiedyś do niej przyjechał rycerz na białym koniu i oświadczył jej, że ją kocha .... tak to była legenda ;P
* Twoje oczy są jak błękit szafiru.
Dopiero w grobie zapomnę o tobie gdy moje powieki zamkną się na wieki .
* Jego jasne oczy wygasają wraz z jego śmiercią.
* Eksplodować miłością .
* Każdy człowiek z twojego otoczenia czeka aż się potkniesz .
* Życie jest jak Mario .. i tak w końcu wpierdolisz się w dziurę
* I teraz musisz nauczyć się żyć w świecie który nie napisał Disney.
* Lakierem do włosów nie utrwalisz swojego związku .
* Jesteś jak fale na morzu przychodzisz i odchodzisz .
* Jesteś jak słońce , świecisz i razisz mnie swoimi promieniami.
* Życie to nie komputer nie możesz wcisnąć reset .
* Mój odkurzacz przeszedł ze mną najwięcej xD
* Jak kwiatek potrzebuje wody jak zapalniczka gazu tak jak potrzebuje ciebie .
* Mieć w oczach blask poranka.


To takie dla syna .. bo się żalił że nic nie pisze .. ale po prostu ostatnio nie mam weny i czasu tak jakoś jestem zamyślona o innych rzeczach ^^













Bo życiem trzeba się cieszyć i korzystać z niego na maksa !
To taki mój fotos xDD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz