wtorek, 9 sierpnia 2011

Takie pierwsze bazgroły :D

* Zatopić myśli w bezsensownie czytanej książce i odpłynąć w świat liter i zdań gdzie nie ma problemów z twojego życia.
* W myślach jestem przy tobie ... a ciekawe z kim ty jesteś teraz.
* Mówisz że kochasz ale czy w sercu jest tak samo ?!
* Próbuje się zmienić , nie być taką luzacką laską z luźnymi uczuciami ,ale gry przychodzi co do czego wszystko wymyka mi się przy tobie z pod kontroli !
*Gdy cię widzę jestem normalna , gdy cie nie ma coś mi odwala !
*Najlepiej utopić myśli w czymś bezczelnie okrutnym.
* Siedzieć i myśleć tylko to mi pozostało.
* Siedziała z radiem pod głoszonym na maksa śpiewając ulubione piosenki i myśląc czy on teraz nie jest z inną.
* Pisała pierdoły , żeby tylko zabić czas i uwolnić się od dręczących myśli wysypując ją na powyrywane kartki ze starych zeszytów.


No to dzisiaj takie jakieś co miałam zapisane ... jutro napisze resztę ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz