sobota, 20 sierpnia 2011

Ciamcia ramcia ^^

* Bóg dał mi wiele talentów ale talent do spieprzenia wszystkiego na czym mi zależy mógł sobie darować .
* Weź tu stwórz stały związek .. jak człowiek sam ,ze sobą wytrzymać nie może.
* Zero smutków zero złości , wyjebane po całości .
* Nawet nie zdążysz się obejrzeć a zobaczysz jakim jestem wysysaczem serc .
* Czarnym lakierem pomalować paznokcie i iść dumnie przez życie .
* Bo czarny to mój kolor życia .
* Bo gdy zamknę swoje oczy po raz ostatni to tylko czerń będzie moim przyjacielem i wrogim.
* Mieć na ustach dobro a w oczach mrok zła .
* Bo życie to nie kolorowanka nie możesz wyjeżdżać po za linie swoich możliwości .
* Siedziała zaczytana w swoje myśli i o chwila popijała je gorącą herbatą z cytryną .
* Zachować nadzieje przy życiu Nie daj jej umrzeć .

Dziś troszkę mniej gdyż jakoś nie mogłam nic wczoraj wymyślić : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz