środa, 10 sierpnia 2011

Wieczorny ..

* Jesteśmy jak teletubisie różnimy się tylko kolorem.
* Ta pszczoła użądliła mnie tak jak ty skurwysynie !
* Poszłabym do nieba ze względu na klimat ale w piekle mam więcej znajomych.
* Jestem zwykłym nielotem .. nie moge oderwać się od podłoża twojej miłości.
* Idę droga która nigdy się nie kończy.
* Jesteś jak ptasie mleczko .. rozpływasz się w ustach.
* Czemu w życiu jest tak że jedni cię kochają a drudzy wolą nie wiedzieć o twoim istnienie ?!
* Żyć na luzie w dresach , żeby codzienność pisała sama sobie scenariusze.
* Życie jest jak zapalniczka .. tak łatwo można je zgasić.
* Wiem że jestem psychiczna ale czy to ci przeszkadza w pokochaniu mnie ?!
* Jestem totalnym niedopałkiem życia.
* Nigdy nie będziemy tacy jacy byśmy chcieli być.
* Pamięć o tobie przemija razem z moją ulubioną piosenką.
* Frugo napój na wszystkie zmartwienia.


To takie wieczorne .. i jeśli Aśka czytasz to to SORKI !

2 komentarze: