niedziela, 14 sierpnia 2011

Tęczowa noc .. ♥

TĘCZA
* Z każdej ciemnej doliny jest jakieś wyjście, jakiś tęczowy szlak.
* Tęcza ma swój początek i koniec i tak też jest z każdym związkiem.
* Tęcza jest przykładem chwilowego piękna, którego nie osiągniesz po przez jakąkolwiek operacje.
* Tęczowym wozem podjechać pod twój dom i z tęczowym uśmiechem krzyknąć jak bardzo cię kocham.
* Tęcza jest chwilowa tak jak ty w moim życiu.
* Jeśli chcesz mnie znaleźć szukaj mnie na końcu tęczy.
* Tęcza żyje dzięki słońcu i deszczu .. to praktycznie tak jak my .. xD
To była moja tęczowa wizja nocna xDD














A teraz troszkę z innej parafii :D

* Jestem jak wampir gdy widzę słońce ... rozsypuje się w drobny pył gdy cię widzę
* Patrząc w gwiazdy szukam tej wygasłej żebym mogła nazwać ja twoim imieniem i nigdy więcej jej nie zobaczyć .
* Twoje oczy są jak błękit szafiru .
* Przyniosę ci na sprzedasz moje serce .. bo i tak ni chce w nim zagościć .
* Pomyśl własnym mózgiem odczuj to własnym sercem i duszą .
* Gonić za szczęściem tak jak pies goni za piłką.

- Z szarej odchłani tunelu do kolorowej szczęścia krainy wjechała zagubiona i niepotrzeba dziewczyna ... pomyliła drogi czy to życie kazało jej się zmienić .

A teraz cudowna myśl mojego "Syna" xD
* Życie jest jak fasolki wszystkich smaków .. każdy dzień smakuje inaczej .

No to na dziś tyle bo strasznie dużo napisałam .. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz